Nationaal Fonds tegen Kanker Klachtenprocedure
Meld uw klacht
Graag vernemen wij uw klacht. Daarmee kunnen wij onze dienstverlening, communicatie of fondsenwerving verbeteren. Daarom horen we het graag als er iets niet goed gaat.
Indienen klacht
Bent u niet tevreden over onze diensten of activiteiten?
U kunt op verschillende manieren uw klacht indienen:
- Gebruik het online contactformulier
- Stuur een mail naar: info@tegenkanker.nl
- Neem telefonisch contact met ons op 020 530 4933. Let op onze openingstijden. Wij zijn bereikbaar op maandag, dinsdag en woensdag van 09.00 uur- 13.00 uur
- Stuur een brief naar:
Nationaal Fonds tegen Kanker
WG plein 187
1054 SC AMSTERDAM
Heeft u een vraag, opmerking of suggestie?
Mail of bel met persoonlijke of medische vragen over kanker. Ook kunt u gebruik maken van ons contactformulier.
Afhandeling klachten
We nemen alle klachten serieus en geven u zo snel mogelijk een reactie, uiterlijk binnen 15 werkdagen. We laten het weten als de afhandeling van uw klacht langer gaat duren.
Klachtenprocedure:
- Na ontvangst van uw klacht sturen we een ontvangstbevestiging
- U ontvangt uiterlijk binnen 15 dagen antwoord op uw ingediende klacht
Het Nationaal Fonds tegen kanker is aangesloten bij de branche vereniging Goede Doelen Nederland. In 2024 zal de CBF erkenning worden aangevraagd.